Во случај на непријатни настани
Последно ажурирано: мај 24, 2025
Ако не можете да го завршите изнајмувањето на возилото преку апликацијата, апликацијата сама ќе ви ја покаже причината за проблемот во форма на таканаречен „pop-up“ прозорец.
Обавезно проверете дали сте ја избрале точната локација за враќање, дали ги затворивте прозорците и вратите, дали клучот е правилно поставен во слотов за клуч и дали целосно го исклучивте возилото.
Ако сите овие услови се исполнети, проверете дали имате активна интернет конекција и доволен сигнал.
Доколку ги исполнувате сите услови за успешно завршување на користењето на возилото, а сепак имате проблеми, повикајте не на бројот 0800 80 562, каде што ќе ви помогнеме успешно да го завршите изнајмувањето.