Во случај на непријатни настани

Што да направам ако не можам да го завршам изнајмувањето?

Последно ажурирано: мај 24, 2025

Ако не можете да го завршите изнајмувањето на возилото преку апликацијата, апликацијата сама ќе ви ја покаже причината за проблемот во форма на таканаречен „pop-up“ прозорец.

Обавезно проверете дали сте ја избрале точната локација за враќање, дали ги затворивте прозорците и вратите, дали клучот е правилно поставен во слотов за клуч и дали целосно го исклучивте возилото.

Ако сите овие услови се исполнети, проверете дали имате активна интернет конекција и доволен сигнал.

Доколку ги исполнувате сите услови за успешно завршување на користењето на возилото, а сепак имате проблеми, повикајте не на бројот 0800 80 562, каде што ќе ви помогнеме успешно да го завршите изнајмувањето.